انا عملت اعادة ضبط مصنع بس رجعت للنظام الاساسي ولكن ما اتحدثش الفون من بعدها بالتحديثات القديمة اقصدولما بدخل احدثه يقولي الفون متحدث لاخر اصداروكل لما احمل شوية ابلكيشنز الفون يهنج والبطاربة تخلص اسرع
التليفون بقا بيهنج بشكل جامد اوي وبدون سبب حتى مسحت صور وڤيديوز وابلكيشنز وحاجات كتير لدرجة فضت مساحة 20 جيجا وبيعلق بردو وازيد كمان وده كله بدون سبب والشحن فجأة بقا بيخلص بسرعة اوي اوي او حاجة شبهالشحن الوهمي اعتقد وطبعا مابيقضيش معايا ساعتبن فاليو...