انا تليفوني a26 لما بتكلم مكالمات فيديو بعد ربع ساعة بيفصل و بيفصل نت بلاقي علي الواي فاي علامه تعجبو نت شغال عادي و انا عامله الاذونات كلها و عملت اعاده ضبط الاعدادات و عملت كل حاجه اي الحل
مش عارفه حاجه غريبه جدا النت شغال كويس جدا مفيش مشكله لو اتكلمتمكالمه فيديو بتحصل مشكله ديبعد ربع ساعة و شويه الاقي المكالمه فصلت و النت الاقي علامه تعجب عند الواي فاي