User Activity

انا تليفوني a26 لما بتكلم مكالمات فيديو بعد ربع ساعة بيفصل و بيفصل نت بلاقي علي الواي فاي علامه تعجبو نت شغال عادي و انا عامله الاذونات كلها و عملت اعاده ضبط الاعدادات و عملت كل حاجه اي الحل
الرجاء المساعدة ، عند تحديث الهاتف ، توقف الاهتزاز ، وحاولت الاختبار ،لا يعمل أيضًا
انا معايا سامسونج a22 لما بشغل فلاشه عليها اغاني الاغاني مش بتيجي علي Samsung music مش عارفه اشغل اغاني الفلاشه علي الموبايل .
الغي محتوي الرساله ازاي و انا فاتحه الفون انا عارفه ينفع تتشل من الشاشه القفل بس ازاي من جوه و لو قفلت البرنامج الرسايل من هتوصل