التليفون بطاريته بتتاكل بسرعه جدا جدا و بتخلص ف مفيش بقيت اضطر اشحنه مرتين تلاته ف اليوم !!!للعلم مش منزله ال one ui 8.5و فجأه مبقاش يشحن يقولي شحن ف ٣٦ ساعه و ٨ ساعات و يقوم يقف ميشحنش !! بس بيشحن و هو مقفول خالص عادي جدا ، ايه الحل للمشكله ضروري ...
معايا سامسونج a35 مساحه ١٢٨ كل ما بفضي ف المساحه و امسح حاجات كتير و يفضل ١٠ جيجا فاضيين مبيعديش وقت بلاقيها اتملت تاني مع اني مبنزلش حاجه ولا بصور حاجه بتفضل زي م هي اتفاجئ انه اتملت و الجهاز يعلق ؟ حد بيحصل معاه كده؟ و فيه حل للمشكله دي ولا ايه ؟؟
هل طبيعي ان التليفون لسه جديد و مكلمش حتى سنه و بعد آخر ابديت البطاريه تقل من ٢ ل ١٠% ف كام دقيقه !!مع العلم استخدامي خفيف شات و مكالمات و اسكرولينج بس مش كتير خالص !! حد واجهته المشكله دي و عرف يحلها !!!