Merhaba nisan 2025te aldığım watch 6da son bir aydır yeniden başlarında 1-1,5 dakika boyunca kasma donma v.b. oluyor sizce normal mi? Kullanan var ise bilgilendirebilir mi?
O zaman bir şey diyemem bende watch 6 40mm var yani saat sabah 7den 12ye kadar falan yüzde 100 devam ediyor saat öğlen 4 buçuk 5 gibi yüzde 65 70 civarında oluyor. (Konum, always on display, WiFi, v.b. tüm özellikler açık kullanıyorum)