لو سمحتو انا موبايلى a30s وهو بيدعم الشحن السريع ومن فتره قليله مبقاش بيجيب الشحن السريع علطول مع انى مشغل الشحن السريع بقيت لازم اشيل الشاحن واركبه فى الكهربا كذا مره كده لغاية ما يجيبلى الشحن السريع لو حد عنده حل ياريت يقول مع العلم انى عملت ضبط مص...
يا جماعه هو ده طبيعى ان وانا مش متصل بالواى فاى مالاقيش الماك ادريس ولما اتصل الاقيه يظهر ولا لأ عشان انا شوفت فى موبايلات تانى بتكون موجوده من غير اتصال وشكرا