Community Home
Community
Smartphones
Galaxy S
Galaxy Note
Galaxy A
Galaxy J
Services
Bixby
Samsung Health
Samsung DeX
Gaming Hub
Tablets
Wearables
Promotions
Community Guidelines
Others
Tips & How-to
Galaxy Gallery
Galaxy Gallery
All community
Knowledge base
סלבין
Users
cancel
Turn on suggestions
Auto-suggest helps you quickly narrow down your search results by suggesting possible matches as you type.
Showing results for
Search instead for
Did you mean:
Sign In/Register
Register
·
Sign In/Register
·
Help
סלבין
Active Level 1
User Statistics
15
Likes
0
Solutions
0
Posts
8
Comments
0
Followers >
0
Following >
Sign In/Register
User Activity
Posts
Comments
Activity Feed
No posts to display
Re: One ui 7.0
04-23-2025
הגיע לs24
Re: Re: Re: Re: מה מצב עם One Ui 7 בישראל?
04-13-2025
נקווה
Re: Re: מה מצב עם One Ui 7 בישראל?
04-13-2025
איך אתה יודע?
Re: Re: Re: הgemini בs24 לפני שהוא יצא?
03-11-2025
אני מצליח רק מהחלקה של החלק התחתון אתה יודע על מה אני אמור לשנות בהגדרות ואיפה בשביל להעיר אותה רק בעזרת הדיבור?
Re: הgemini בs24 לפני שהוא יצא?
03-09-2025
ידעתי עד עכשיו שיש את גימני אבל לא ידעתי שהוא יכולה לדבר בעבריתובאיזה דרך אתה מעיר את גימיני אני צריך ללחוץ על הפינה ולעלות ורציתי לדעת אם יש דרך לקרוא לגימני כדי שהיא תתעורר
View more
Activity Feed
Got a Like for
Re: One ui 7.0
.
04-25-2025
05:34 AM
Got a Like for
Re: One ui 7.0
.
04-23-2025
05:49 PM
Got a Like for
Re: One ui 7.0
.
04-23-2025
12:40 PM
Got a Like for
Re: Re: Re: Re: מה מצב עם One Ui 7 בישראל?
.
04-13-2025
10:02 AM
Got a Like for
Re: Re: מה מצב עם One Ui 7 בישראל?
.
04-13-2025
10:02 AM
Got a Like for
Re: Re: Re: Re: מה מצב עם One Ui 7 בישראל?
.
04-13-2025
04:20 AM
Liked
Re: Re: Re: מה מצב עם One Ui 7 בישראל?
for Natan3.
04-13-2025
04:18 AM
Liked
Re: קצת נתונים
for EyalA14.
04-07-2025
12:25 PM
Got a Like for
Re: הgemini בs24 לפני שהוא יצא?
.
03-10-2025
01:54 PM
Got a Like for
Re: הgemini בs24 לפני שהוא יצא?
.
03-10-2025
12:04 AM
Got a Like for
Re: תודה לסמסונג על המארז
.
02-10-2025
01:35 PM
Got a Like for
Re: תודה לסמסונג על המארז
.
02-09-2025
09:46 PM
Got a Like for
Re: תודה לסמסונג על המארז
.
02-09-2025
09:43 PM
Got a Like for
Re: תודה לסמסונג על המארז
.
02-09-2025
07:58 PM
Liked
Re: Re: תודה לסמסונג על המארז
for tench.
02-09-2025
07:18 PM
Got a Like for
Re: תודה לסמסונג על המארז
.
02-09-2025
07:12 PM
Liked
Re: Re: S24
for yakir_d.
02-01-2025
01:54 AM
Liked
נעמה לירי קראינה ודניאלה ברוכות השבות
for שירזיי.
01-25-2025
01:55 PM
Liked
Re: שאלה בנוגע לטרייד אין
for liad.
01-25-2025
01:55 PM
Got a Like for
Re: עיצוב חדש לgood lock יגיע לone ui 7
.
01-23-2025
02:09 AM