Natan3
Active Level 3

User Statistics

  • 27 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

היי,לעוד מישהו יש בעיה עם הטאצ'?משום מה הוא לא מספיק רספונסיבי. הרבה פעמים אני מוצא את עצמי לוחץ כמה פעמים כדי שהלחיצה תירשם.אני בלי מגן מסך ונסיתי להפעיל ולהוריד את ההגדרה של touch sensitivity.מתלבט אם להפעיל אחריות.
היי,אני סטודנט. לקראת שנת הלימודים הבאה התחדשתי ב-Samsung tab s9 plus. שמתי לב שלא ניתן להריץ Samsung notes על המחשב.אשמח להסבר - למה אי אפשר להשתמש בפונקציה כל כך מתבקשת?תודה לכולם