Arkadaşlar elimde Samsung Galaxy galaxy s24 Ultra var. Telefon yurtdışı Sim 1in süresi bitti dün. Bugün sim 2ye takıyorum yine de şebeke gelmiyor Ne yapacağım lütfen yardım edin. İki simde de sadece acil durumlar yazıyor
Arkadaşlar herkese merhaba,
ben one ui 7 yi erken almak için csc yi değiştirmiştim. Ama Nisandan beri güvenlik güncellemesi alamıyorum ve galiba korkum o ki one ui 8i de alamıyıcam. Bu durumu nasıl değiştirebilirim eskisi gibi olmasını nasıl sağlarım...
merhaba s24 ultra telefonumu one ui7 kendim yüklemiştim o günden beridir güvenlik güncellemesi almadım, Hala 1 Nisan güncellemesi gözüküyor telefonda yardımcı olur musunuz