Vodafonefaturalıhat kullanıyorumtaşıma ile geçmiştim 3 ay ücretsizcayma bedelsiz ayrılma hakki var diyor sonra 9 ay sabit fiyat diyefakat3 ay olayını **bleep** ettiğimde müşteri hizmetlerine arayıp sordum bir değişiklik olmucakbilgisiverildi...
Android 13 e güncellemesiniyaptiktan sonra bankacilik uygulamalarinda mobil ödeme nfc ile ödeme yapamiyorum benim gibi ayni sorun u yaşayanlarin da olgunu biliyorum ziraat mobil ve bankkart mobil de diğeruygulamalar da da sorun var sanırımbilgini ...