Telefonumda sadece SIM 2 takılı olmasına rağmen sürekli 'SIM 1 İzin Verilmedi' uyarısı alıyorum. E-devletten baktığımda SIM 1 kapalı, SIM 2 açık görünüyor. Bu uyarıyı nasıl kapatabilirim ve bu durumun bir çözümü var mı? Deneyimi olanlar yardımcı olu...