انا موبيلي بقاله معايا حوالي ٨ شهور و شويه ، البطاريه بقالها كام يوم بتخلص بسرعه اوي ياعني مثلا مفروض ان الموبيل بيقعد ع الاقل ال١% ٩ دقايق انا ممكن استخدم ١٠% في نص ساعه مثلاانا عايزه افهم العيب فينو عملت اعاده مصنع كذا مرهكده البطاريه فيها حاجه ...
انا عملت ل موبيلي ابديت اندرويد ١٠انا موبيلي A70من ساعه ما عملته و انا شحن تلفوني بيقل بطريقه وحشه جداياعني قبل الابديت كان ال 10% بيقعدو معايا ساعه و نص دلوقتي بيقعدو بالكتير اوي ٤٠ دقيقه