فى مشكلة بتواجهنى بتواجهنى بعد تحديث one UI2 وأندرويد 10وهى ان التليفون لما بسيبه بدون استخدام وهو مقفول .. البطارية بتقل بشكل ملحوظ جداً يعنى مثلا مؤخراً قلت 5% فى ساعة تقريباً وممكن أسيب التليفون لحظة وأمسكه الاقيه نزل 2% هى متغيرة يعنىفهل دى مش...
التليفون لما بسيبه بدون استخدام بيفقد شحن بطريقة غريبة مع العلم باد المشكلة دى مؤخراً يعنى ... يعنى مثلا كان 76% سيبته حوالى ساعة لقيته 69% ممكانش فى داتا مفتوحة أو واى فاى أو أى حاجة !!