Birçok A36 kullanıcısı One UI 8.5 ile kameranın otomatik odak mekanizmasında sorunlar ortaya çıktığını söylüyor. One UI 8.5 güncellemesini yüklemiş A36 kullanıcıları bu durumdan müzdarip mi?
Uygulamalarda bölümler arasında IOS 26'da olduğu gibi kaydırma ile geçiş neden mümkün değil? Anladığım kadarıyla sadece dokunarak geçiş yapabiliyoruz. Kaydırma hareketi bence önemli bir noktaydı. Geçişleri daha kolay ve temiz kılabilirdi. One UI...