MehmetBurak32
Active Level 7

User Statistics

  • 315 Likes
  • 3 Solutions

User Activity

19 Haziran'da aldım. Hepsi mobil veri(4.5G), qhd+, konum açık, güç tasarrufu açıksa sadece karanlık mod ve parlaklık düşürme dışında kapalı(adaptif güç tasarrufu açık yani) Siz ne düşünüyorsunuz pil kötü mü yoksa 1 hafta bekleyim mi? Not: One UI 8 yü...
Hangisini kullanmak mantıklı veya işe yarıyor, thermal throtting dışında.
Birkaç gün önce S25 Edge satın aldım, şu anki pil performansı bu şekilde ilk 2-3 gün için.Hafifliğini beğendim,kamerası şuanlık yeterli gibi ama detaylı yapamadım. Ses performansı orta derim ama iPhone 11 ile kıyaslamam gerekecek(iPhone 11'den geçtim...
Tab S9'u güncellemek mantıklı mı? One UI 8 kullanıyorum ve arada **bleep** var mı?
Arada sırada bu simge çıkmıyor ekranımda, bunu nasıl açıyorduk?