19 Haziran'da aldım. Hepsi mobil veri(4.5G), qhd+, konum açık, güç tasarrufu açıksa sadece karanlık mod ve parlaklık düşürme dışında kapalı(adaptif güç tasarrufu açık yani)
Siz ne düşünüyorsunuz pil kötü mü yoksa 1 hafta bekleyim mi?
Not: One UI 8 yü...
Birkaç gün önce S25 Edge satın aldım, şu anki pil performansı bu şekilde ilk 2-3 gün için.Hafifliğini beğendim,kamerası şuanlık yeterli gibi ama detaylı yapamadım. Ses performansı orta derim ama iPhone 11 ile kıyaslamam gerekecek(iPhone 11'den geçtim...
S25 Edge (19 Haziran'da aldım)Qhd+ , Mobil veri hepsi(wi-fi yok), konum açık,Tavsiyem Instagram'ı fazla kullanmayın pili kötü tüketiyor.Eğer ki güç tasarrufu açıksa adaptiftir sadece parlaklık düşürme ve karanlık mod dışında her şey kapalı yani çok e...