المشكلة دى حصلت بعد اخر تحديثين للموبايل من ديسمبر وحاليا اندرويد١٣ مشكلة فى استقبال شبكات الموبايل فودافون واورانج معظم الوقت مش موجودين ويعملوا علامة بيببدلوا تقريبا بالإضافة إلى باقات النت المرتبطة بيهم مش بتشتغل يبقى فى علامة انه مفتوح وكذا شرطة ...
شكرا لكيانا عملت كل ده قبل ماتنزل البوست بس بعد تجارب لما شريحة واحدة بس بتشتغل الدنيا بتبقى تمام لو اتنين يقفوا فجربت تغيير موود الشبكة اللى ناوية اشغلها داتا تشتغل على اعلى مود وهو 5gوالتانية نزلت بالموود ل 2g/3gفاشتغلت كويس والداتا برضه اشتغلت بس ...