انا اشتريت ال S26 ULTRA يوم 17 الشهر ال فات دلوقتى جيت افعل تأمين الشاشه لقيت فيه فاوتشر موجود جيت أحمله قالى انى محمله اصلا ع الجهاز ده بس انا مكنتش اعرف ان فيه فاوتشر والراجل ف سامسونج قالى وقتها ان الفاوتشر مفيش ف هو ليه ظاهر عندى دلوقتى وازاي اتح...
يعنى هى الصوره ال من اسبوع ديه تمام انا ال زاولنى اليومين ال فاتوا البطاريه خلصت هوا انا قولت ممكن م الحر وكمان علشان الجراب ال معايا حاليا مبطن ف قولت ممكن الجهاز يسخن بس مش عارف يعنى كده الدنيا تمام ؟