Abdo302
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2026 11:40 PM in
جالاكسى S
انا اشتريت ال S26 ULTRA يوم 17 الشهر ال فات دلوقتى جيت افعل تأمين الشاشه لقيت فيه فاوتشر موجود جيت أحمله قالى انى محمله اصلا ع الجهاز ده بس انا مكنتش اعرف ان فيه فاوتشر والراجل ف سامسونج قالى وقتها ان الفاوتشر مفيش ف هو ليه ظاهر عندى دلوقتى وازاي اتحمل وانا محملتهوش
2 Comments
Moderator
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
4 weeks ago in
جالاكسى Sمساء الخير يا فندم مع حضرتك اية من سامسونج مصر
بنشكرك جدا على طرح سؤالك وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد
بناءا على سؤالك نستاذنك بارسال صورة من تطبيق للتمكن من مساعدة في رسالة خاصة للتمكن من مساعدة
ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك
Abdo302
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
4 weeks ago in
جالاكسى S
ده ال بيظهرلى لما ادوس على copy code