Abdo302
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
05-08-2026 11:47 PM in
جالاكسى نوت
معايا سامسونج Note 20 ULTRA 5G جايب شاشه وانا جبت تليفون جديد ف عايز استفاد منه ابيعه بكام ولا ابيعه قطع غيار ولا ازاى اتصرف فيه
1 Comment
Moderator
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
a month ago in
جالاكسى نوتمساء الخير يا فندم مع حضرتك اية من سامسونج مصر
بنشكرك جدا على طرح سؤالك وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد
برجاء توضيح استفسارك بشكل أكبر للتمكن من كامل الدعم و المساعددة
ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك