دائما والهاتف مغلق لما يصلنى اشعار من تطبيق المحادثات imo اجد ان التطبيق تخطى شاشة القفل بمجرد ما اضغط على الاشعار بيدخل على التطبيق وبدخل على التليفون بدون ما احتاج افتح الهاتف بالبصمة او النمط .. دى ثغرة فى النظام .. بكدا بيتخطى القفل والحماية عادى