يارجاله...كان معايا نوت٩ من فتره وبعدين ابل ورجعت علي s24ultraالمهم ان ايام ال نوت٩ لما كنت بكتب رساله واتس او عاديه بال pen كان بيظهرلي مساحه كبيره اكتب فيها انما دلوقتي ف s24 ultra لا المساحه المخصصه صغيره جدادا ليه حل؟ شكرا
بص اعتقد الموضوع متعلق بحراره الجولان الحوار دا بيحصل معايا كل صيف وانا من سوهاج يعني الحراره عندي ٤٥ ومعايا نوت٩ وكنت بقلق زيك وهتلاقيه بطئ جدا وبيبطا زياده بعد ال٨٠% اعتقد انك ماتقلقش