User Activity

Forum'un yüksek çoğunluğu A veya M serisi kullanıyor , S serisi cidden ayrı bi katman hele ultra modelleri. Bence son nesil A veya M alana kadar eski bı amiral gemisi almak daha mantıklı
Cihazım Tab S6 Lite Ben cihazımı şarj almadığı için servise verdim. Geldiğinde ise artık WiFi ağlarını görmüyor Sadece mobil erişim noktası açık olan telefonları görüyor bi yardım edin