Forum'un yüksek çoğunluğu A veya M serisi kullanıyor , S serisi cidden ayrı bi katman hele ultra modelleri. Bence son nesil A veya M alana kadar eski bı amiral gemisi almak daha mantıklı
Cihazım Tab S6 Lite
Ben cihazımı şarj almadığı için servise verdim.
Geldiğinde ise artık WiFi ağlarını görmüyor
Sadece mobil erişim noktası açık olan telefonları görüyor bi yardım edin
arkadaşınızla 1 aylığına telefonları degişmeseydiniz şuan M , A gibi serilere aldanıp Samsung kötü diyecektiniz belkide. Kullandığınız üzere bende note 9 kullanıyorum 2.el 4 aydır bende , redmi note 11 den geçtim ama bu daha akıcı , oyunlardada yükse...