MohamedAbdallaHosny
Active Level 1

User Statistics

  • 3 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

محتاج اعرف ليه لما حدثت جهازى السامسونج ال A52s 5g بقى السينسور ف المكالمات بيعلق و مش بيشتغل و لما ارفع الموبيل من على ودنى اثناء المكالمة مش بتشتغل الشاشة غير لما ادوس ع الباور و اطفى الشاشة و ارجع اشغلها تانى مع العلم ان موبيلى مكنش كده خالص قبل ا...