محتاج اعرف ليه لما حدثت جهازى السامسونج ال A52s 5g بقى السينسور ف المكالمات بيعلق و مش بيشتغل و لما ارفع الموبيل من على ودنى اثناء المكالمة مش بتشتغل الشاشة غير لما ادوس ع الباور و اطفى الشاشة و ارجع اشغلها تانى مع العلم ان موبيلى مكنش كده خالص قبل ا...
ع فكره يا استاذة سماح مع احترامى الكامل ليكى و لسامسونج بس المفروض لما اعمل تحديث لجهازى و يكون نازل رسمى من الشركة يبقى ميظهرش فيه عيوب و لو ظهر فيه حاجة تبقى الشركة هى اللى مطالبه تحل ليه العيوب ياما تغيرلى الموبيل لكن انا مش مطالب ان بعد كل تحديث ...