جهازي A32 وجايبلي ان البطارية weak، فهل ده مؤشر خطر على التليفون ولازم اغير البطاريه ولا مافيش مشكله لو سيبتها كده من غير ما اغيرها؟ ولو هغيرها اغيرها فين وازاي؟
السلام عليكميا جماعه أنا عامل روتين لل assisstant menu ان لما افتح لعبه أو تطبيقات معينه يتقفل ولما اقفل التطبيق يتفتح تاني عادي.. المشكله انه بيعلق كتيييير اوي وبلاقيه مفتوح وموجود والتطبيق شغال فإيه الحل من فضلكم..شكرًا جدًا
السلام عليكملو سمحتم أنا عايز اعرف ازاي التطبيقات بيتم تحديثها تلقائي من غير ما ادخل أنا أحدثها، جربت قبل كده ان أخلي التحديث من إعدادات ال store على أي شبكه وبرضه مش بيحدث تلقائي.. فعايز اعرف من فضلكم ازاي اعمل ده.شكرًا جدًا
السلام عليكملو سمحتم أنا الجهاز بتاعي بيسخن بشكل كبير جدًا أثناء الألعاب، أنا عارف إن ده طبيعي يحصل من المعالج أثناء تشغيل الألعاب، بس هل السخونه العاليه دي خطر؟ أو هل ده حتى ممكن يأثر على التليفون على المدى الطويل؟ أم ده شيئ طبيعي وأمر عادي؟؟شكرًا ج...
جربي تشحنيه من ٠ ل ١٠٠ في الميه من ٣ ل ٤ ايام غالبا البطاريه بتبقى محتاجه تظبط معيارها على التليفون وبعدين بتتظبط جدا وبتبقى طبيعيه انا جربت ده ونفعت جربيه كده