Merhaba. Bu benim son 8 ayda 5. telefonum. Israrla Android ısrarla samsung istediğim için hep samsung kullandım. Ama artık yanlış olduğunu anlıyorum seçimlerimin. Ios sistemine nasil girilemiyor da Android sistemine bu kadar basit girliyor anlamıyoru...
Bu o kadar fazla bir dozu ki bir insan hayatının her köşesine her yerine her kuytusuna gizine sırrına özeline... hakkına en çok.. hakkına sızmak bulaşmak ve hiç çıkmamak.. siber suçlarla mücadele birimini aradım anlattım durumumu. Beyefendi saolsun b...