الجهاز بعد الابديت لاندرويد 11 لو شغلت وضع التوفير الاقصي للطاقه الساعه مش بتظهر علي شاشه القفل لازم تنزل لوحه الاشعارات حد حصل معاه كده وايه الحل عشان ترجع تظهر تاني
مشكله البقع البنفسجي في وضع الدارك مود حد يعرف حاجه عنها او عنده حلول ليها هيا ديما بتظهر في وضع السطوع بين 10 و 40 في اي منطقه رمادي عالجهاز في الجزء السفلي من الشاشه