STaRHamaDa
Active Level 5

User Statistics

  • 14 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

الجهاز بعد الابديت لاندرويد 11 لو شغلت وضع التوفير الاقصي للطاقه الساعه مش بتظهر علي شاشه القفل لازم تنزل لوحه الاشعارات حد حصل معاه كده وايه الحل عشان ترجع تظهر تاني
مشكله البقع البنفسجي في وضع الدارك مود حد يعرف حاجه عنها او عنده حلول ليها هيا ديما بتظهر في وضع السطوع بين 10 و 40 في اي منطقه رمادي عالجهاز في الجزء السفلي من الشاشه
مستخدمين سامسونج منوريناحنا فعلا كتير
هو عرض فودافون علي اجهزه A لسه شغال ولا خلص