mohamedkad
Active Level 3

User Statistics

  • 10 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

ممكن لو حد اشترى التلفون يقول تجربته معاه m34
هل لو الموبايل حصلو انحناء بسيط يتصلح ولا يتساب على حاله احسن
التلفون بشحن تمام بس لما بشحنه وهو مقفول بشحن وتظهر علامة الشحن بس لما بتروح اجي اضغط علي زرار البور مبتظهرش نسبة الشحن وهو مقفول هل ده عيب
انا خايف بوردة الموبايل تبوظ لوحدها زي العيب المنتشروهل ممكن تبوظ لوحدها وهل كل اللي شاروه حصلهمكده ولا ده عيب سوء استخدام