انا كنت عايز أحمل نسخة تحديث ٥.١ نسخة السعوديه واعملها على جهازي a72 هل حد عندو فكرة الموبايل هيتعمل لة فورمات كدة ولا مجرد تحديث عادى...لان التحديث متاخر جدا فى مصر الصراحة
عندى نفس الحكاية جربت غيرت الشريحة قلت انها باظت ونفس الحكاية..كلمت خدمة العملاء قالوا إن الخدمة بتتفعل تدريجى للأرقام مش عارف الصراحة الكلام دة بناءا على اية