Annemin kullandığı A51 model telefon birkaç gündür kendi kendine sürekli kapanıyor ve geri açılıyordu. Bugün yine kendi kendine kapandı ve geri açılmıyor. Şarjı vardı, hafıza sorunu yoktu. Diğer kullanıcılarda da böyle bi sorun olduğunu gördüm. Çözüm...
WhatsApp ve smste mesaj yazmak için klavyeye basıyorum ama klavye 1 saniyeliğine çıkıp kayboluyor ve bunu tekrarlıyor. Telefonu kapattım açtım, klavye ayarlarını sıfırladım, tüm uygulamaları güncelledim ama hala sonuç yok.