S24+ Cihazımın pilinden şikayetçi olduğum için servise gönderdim 31 Aralık 2025 tarihinde kargoya verdim 2 Ocak 2026 tarihinde servis işlemleri tamamlanmıştı, cihaz tekrardan bana kargolandı onların yüklediği yazılım üzerine tekrardan sıfırlama yaptı...
Videolar parlıyor, ekran beyazlıyor çok kötü oluyor.
Güç tasarrufuna aldım nafile hatta güvenli klasörde dahi denedim yine olmuyor.
Elma da direkt ayarı var kapatılıyor bizde neden ayarı yok? Varsa da nerede? Modlar görev başına.
Watch 5 pro için ve diğer saatler için belirli tarihler verildi yine sözler tutulmadı her zaman ki gibi artık alıştık ama bari tarih vermeyin, veriyorsanız da tutun o sözünüzü yeter.