yav geçen senede s23 ultra kullandım ui6 yı tüm alt modellerden sonra aldık. s24 aldık aynı rezillik bir güncellemeyi bile beceremeyen sözde global bir şirket güleyim boşa gitmesin. O kadar insan çalışıyor. o kadar mod mud var. bir Allahın kulu bu k...