Seifessam
Active Level 3

User Statistics

  • 4 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

باعه الشاشه A70 عامله كام؟
لو عملت ضبط مصنع للجهاز بطاريه الموبيل ادائها هيتحسن ولا مش هتفرق؟
بلعب لعبه اون لاين عاديه(clash of clans)البطاريه بتخلص بسرعه وعامل وضع توفير الطاقة ايه الحل علشان مخلصالي البطاريه ومش بلعبها كتير
اما بلغي وضع توفير الطاقة البطارية بتقل بشكل ملحوظ جدا استخدامي كله سوشيال ميديا بسانا بشحنهاكمان مره في نصف اليوم علشان تكمل معايا بقيت اليوم ايه العمل
معايا A70 البصمه بطيئه شويه يعني تفتح مره وأربعه مترضاش تفتح تقريبا من ساعت ما جبت الموبيل وهيا بطيئه الاستجابه فيه حل؟