Bi kaç defa google ın açmadığım halde son sekmelerde yer aldığını ve (normalde son sekmelerde kaldığın son ekran kalır) bu ekranın siyah olduğunu **bleep** ettim. Sanırım google ağbi bi işler çeviriyor. Bilgisi olan ve yapmam gereken bişey varsa yaza...