Iyi gunler arkadaslar note8 aldim ancak always on display ozelligi duzgun calismiyor mesela oda karanlik isik actiniz always on display isigini aciyor isi kapadginiz zaman ise isigi kismiyor ve ekrani actiginzda ise ana ekran isigi sonuna kadar aciyo...