بس هو مش موضوع بطئ من الشركه ولا حاجه في حاجه بس لازم تفهمها ال a71 غير الموبايلات التانيه لانه بيجي بمعالج سناب دراجون وباقي الموبايلات جايه يمعالج ايكسينوس اللي هي الشركه اللي مصنعاه فسهل بالنسبهاله انما هي بتتاخر هنا عشان تتاكد ان كل حاجه متوافقه ...