Rehham
Active Level 3

User Statistics

  • 17 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

هو انا رحت الشركة وقلولي عيب سوكت ف موبيلي علشان كدة مش بيشحن علي شاحنة وبيشحن علي شواحن تانيازاي هو مش السوكت دة مفرود ميشحنش علي اي شاحن؟
بكام شاحن a71 الاصلي من الشركة
موبيل بقا يشحن بطي خالص ودلوقتي فاجاة مش بيشحن غير ١٤% وغيرت كذا شاحن لي السببموبيلي a71
هو لي تحديث الجديد منزلش a71والسماعة الاصلية بكام لو حد يعرف
معايا a71 جبتة من ٥ شهور كدة دلوقتي ملاحظة انو بيشحن ببط يعني ممكن يشحن ف ساعتين اي السبب