hepsinde sorun olmamış zaten ama çoğu modelin 8.5 yazılımında hatalar var s23 fe sinden tut A34 üne kadar bazı modellerdede sorunsuz çalışıyor One UI 9 gelince çözülsünde başka birşey istemiyorum
ya güzel güncelleme yiğidi öldür hakkını yeme ama bir ton hata ve eksiklik var S25FE var bende 8.5 dan önce akıyordu telefon şimdi uygulamalara girerken takılıyor animasyonlar quick paneli açarken falanda oluyor animasyonlar hatalı aceleye falanmı ge...