Cihazım yeni 3 aylık ve aldığım günden belli ekran sürem hep 4-5 saat şarjım çok hızlı bitiyor sizin pil için kullandığınız ayar varmı yoksa cihazdan bir problem'mi
One uı 8,5 geldi resmi olarak ama beklendiği gibi pek bir özellik gelmemiş çoğunluk düzenleme güzel gözüken özellikler bence şunlar
Ses yayını
Telefon aramalarını sesli mesaja yönlendirme (türkçe dil yok)
Yapay zeka geliştirmeleri
Benim **bleep** ...