Hem 100 bin verecek zamsung alacaksın hem türkçe dil destegi olmayacak. Akil işimi bu ? Zaten geri kalan bir çok özelligi 22 binliralık general mobil de de var.. yani işin aslı akıl işi deyil bu.. zamsung alacagına başka ne alırsan al.. illa vivo al ...
Türkçe olmayan Bixby varken Sansung alnayın vivo alın. Hadi gene beni yasakla admin.. ( küfür edeyimmi bixby ye ) !! Ben members den engellediginiz sinan. Her yerde yazıcam duydunmu zamsung .. para veriyoruz öpücük vwrmiyoruz @zamsung
Türkçe olmayan Bixby varken Sansung alnayın vivo alın. Hadi gene beni yasakla admin.. ( küfür edeyimmi bixby ye ) !! Ben members den engellediginiz sinan. Her yerde yazıcam duydunmu zamsung .. para veriyoruz öpücük vwrmiyoruz @zamsung