Orjinaller bir tık pahalı ama bana kaliteli bir batarya önerir misiniz? Ve burada takmaya çok para istiyorlar evde kendim takamaz mıyım? 30 dakika twittere baksam %60 şarj bitiyor
2.el aldım bunu, ilk sahibi çok temiz kullanmış ama bataryası bitik, plastikten ekran koruyucu yapıştırmış, ekrana dokununca çok kalitesiz hissetiriyo alışamadımben bunu çıkartıp cam yapistirmak istiyorum ama internette Nano polyester yazıyor anlaya...