المشكله مش في المساحه انا جربت كل حاجه والرامات فيها مساحه كبيره .انا كلمت خدمه العملاء من الابلكيشن هنا وقالي هتروح الفرع يحل المشكله.بس جيت من شويه لاقيت المشكله اتحلت لوحدها وكله بقا تمام .إزاي بقا مش عارف والله.علي العموم الف شكر يا هندسه .تعبت...
ممكن طلب بعد اذنك.انا لما حدثت الموبايل التحديث ده حصلت مشكله كنت عايز حضرتك تشوفي هتحصل معاكي و المشكله في التحديث ولا المشكله عندي انا .اللي حصل إني لما بفتح موقع ويب او ابلكيشن أو لعبه أو اي حاجه عموماً واعمل خروج من زرار home واحاول ارجع تاني كل ...