cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
ys_dag
Active Level 7

User Statistics

  • 407 Likes
  • 10 Solutions

User Activity

nieagara lahuncer
Ya ben hayatımda bu kadar akıcı arayüz görmedim. ColorOS ve OriginOS'e bakıyorum (aşırı akıcı), one ui yanında Nokia gibi kalakalıyor.
zaten 8.5 idi telefon s25
sadece one ui 8.5 özel mi yoksa tüm androidlerdemi böylemi bilmiyom ama 8.5 tam uyumlu olmuş
bence stabilizasyon gitmiş uygulama giriş çıkış animasyonları a serisi telefonlar gibi olmuş lag var bazen fps drop oluyor