Merhaba, A56 güç tasarruf modu sizce açık kalmalımı hep eskiden bir kaç ayar kapatıp diğerleri açık kullanıyordun şarjım iyi gidiyordu amaısınıyordu, bir süredir kapalı mod.
Merhaba, a56 kullanıyorum günlük 3-7 saat genellikle 4 saat çok bakarsam değişiyor ağırlık olarak tiktok falan bakıyorum o yüzden sarjım hızlı gidiyor biraz, herhangi bir yapmam gereken ayar var mı birde işlemci sıcaklığı kaç olursa tehlikeli ?
Merhaba arkadaşlar, Samsung A56 kullanıyorum. önceden de yağmur gelmişti, ekrana bir şey olmamıştı. Çok fazla gelmemişti öyle, geçen gün yine yağmur yağıyordu, ekrana yağmur gelmişti. Cebime koymuştum çıkardığımda ekranda ıslaklık yoktu. Sonra ekranı...
Hocam telefonu yeniden başlatıyorum veya kapatıp aç panelde wifi aç kapa yaparken durduk yere çıkıyordu çizgi düzeldi one ui 8.5 ile çok saçmaydı ne garip çözmeleri lazım gerçekten 1 ay sürdü.
A56 kullanıyorum bende 1 aydır ekranın altında değişik bir çizgi çıkıyordu yeniden başlatıp wifi açtığında oluyordu başka yoktu one ui 8.5 ile düzeldi başka uygulamada oldu sonra yine düzeldi durduk yere oldu yazılımsal bir sorun, iphone optimizesi ç...