ياجماعه موبايلي Samsung a16لسه في الضمان والموبايل مش راضي يشحن مع ان الشاحن سليم ومجربه علي موبايل زي موبايلي بالظبط ولما بغير رأس الشاحن بيشحن بس بطئ جدا ايه الحل مع اني روحت الشركه قبل كدا قالي رطوبه في السوكيت ايه سبب المشكله
مش عارف هو الموبايل كل شهر مثلا مش بيرضي يشحن لمده يومين او تلاته ولما روحت الشركه قالولي رطوبه والشاحن الي معايا اصلي وروحت بيه الشركه قالولي الشاحن سليم فأنا مش عارف المشكله فين