Telefonu Adana Metro marketten aldım..Telefonu kurdum.CALL RECORDER.ARAMA GÖRÜŞME kaydı yazılımının olmadığını gördüm. 3G şebeke bandının olmadığını gördüm.4 G de görüntülü görüşme yapmadığını gördüm..Samsung kullanıcısı olarak çoküzüldüm.Samsung se...