السلام عليكمياشباب انا عندي مشكلة بخصوصالشحن في A16الشاحن بشحن بيه عادي من اول لما اشتريته والشاحن اصلي)اللي كان جاي هديةوكان زي الفل لحد من ٤ ايام كدا مش راضي يشحن الفون اجرب اشحن تلفون تاني بنفس الشحن يشحن اغيير الوصلة بردو نفس المشكلة اشحن بشا...
بصو ياشباب هو كدا فيه كذا حل one ui 8 والاضمن ان احنا نستنا التحديث بتاع ال ممكن يتصلح ولو نفس المشكلة يبقا ضبط مصنع لو نفس المشكلة نغير السوكيت بتاع الشحن لان انك تفك التلفون تبقا آخر خيار