Silikon kılıf kullanan arkadaşlar sizde de böyle bir problem var mı? Silikon kılıf almıştım şimdi telefon pantolon/mont ceplerine zor giriyor ve zor çıkıyor.
Arkadaşlar Samsung orijinal sitesinden S25+ silikon kılıf almıştım ancak telefona taktıktan sonra telefonun kenarlarında 0,1 cm yüksek duvar örülmüş gibi duruyor bu normal mı? Kılıfın yüksekliği ekran ile aynı oranda olması gerekmez mi?
Arkadaşlar Samsung sitesinden orijinal silikon kılıf aldım ancak fotoğrafta gösterdiğim nokta çok yumuşak neredeyse yırtılacakmış gibi zayıf duruyor bu normal mı?