cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
monk99
Active Level 1

User Statistics

  • 9 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

Herkese merhaba. Ekran ve lens koruyucu kullanıyorum ama ikisininde görüntüyü bozduğunu ve orijinal olarak kullanmanın daha güzel gözüktüğü kanaatindeyim. Bu koruyucuları çıkartıp sadece kılıf kullanarak telefonu korumayı düşünüyorum. Bu yüzden hem e...
Herkese merhaba. Ekran çözünürlüğü qhd yaptığım zaman pil doğal olarak çok şarj tüketiyor fhdye göre. **bleep** konusuna gelince telefonun arayüzünde bu çözünürlük farkını çok net ayırt edemiyorum. Sizlerden de böyle düşünen var mı yoksa net bir şek...
Following