Dün attığım gönderiye gelen yorumlardan sonra pil sağlığını kafaya takmamaya ve telefonu gönlümce kullanmaya karar verdim.
Bugün şarj bitti ve şarja takıp geri açtıktan sonra sırf merakımdan Pil Sağlığına bakmak istedim. %100 gösteriyor.
Bu d...
Cihazım S24Fe.
Elbette bu bataryalar muazzam güçlü, asla tükenmeyen şeyler değil ancak **bleep** ettiğim üzere 5-6 ay boyunca 20-80 kuralına uymaya çalışarak gittikten sonra daha dikkatsiz kullanmaya başlayınca düşüş yaşandı. 20-80 kural...
Uzun süredir gözlemlediğim bir şeyi artık dile getirme zamanı geldi: Samsung fanboyluğu.Forumla arası iyi olan herkesin en az bir kere karşılaştığı, mantığı çürümüş bir türdür kendileri. Öyle bir tür ki, sanki Samsung onların amcasının şirketiymiş g...