lelabdelsalam
Active Level 3

User Statistics

  • 7 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

لما بشحن الفون بيشحن ق اقل من 3 ساعاتواوقات بياخد اكتر من 6 ساعات شحن وده حصل قدام عيني
انا فوني فيه سنه لاج مضيقاني اوي وعمل ضبط مصنع ونفس الكلام هل لو عملت للموبايل سوفت وير هتتظبط ولا هتفضل زي ما هيا يعني ضبط المصنع يختلف عن ال سوفت وير