انا فوني فيه سنه لاج مضيقاني اوي وعمل ضبط مصنع ونفس الكلام هل لو عملت للموبايل سوفت وير هتتظبط ولا هتفضل زي ما هيا يعني ضبط المصنع يختلف عن ال سوفت وير
لما دخلت بروفايلك لاقيتك بسم الله ماشاء عليك يعني دارس سامسونج اويالمهم بقا الفون بيعمل لاج ع خفيف وكنت منزله قبل كداتحديث شهر 4 ده بتاع اندرويد 10 هيظبطه شويه ولا ابيعه واخلص من دلوقترايك اي انتا وتوقعاتك اي