siirmaro
Active Level 3

User Statistics

  • 9 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

مساء الخير ياجماهة لو سمحتم بعاني من لاج اووفر جدا في a51 حرفيا كأني شايل موبايلs3 القديم بتاعي ومش هبالغ لو قولت الاس ٣ اسرع ياريتلو حد يقدر يفدني لان الموضوع بقي لايطاق
ياشباب ماعدش بيجيلي اشعارات بخصوص المكالمات الفائتة ومش نافع افعلها بضغط عليها مابتتحركش حد عنده فكرة ممكن يكون العيب من ايه
ياشباب انا عملت استعادة ضبط المصنع ومن ساعة ماعملتها والموبايل بقاله تلات ايام جايب البطارية كده جاري تعلم انماط الاستخدام واخر تحديث مافيش معلومات عنه هو ده عادي ولا في مشكلة ؟
A51 سامسونجاثناء التصفح علي الفيس بحس التاتش بيعلق اثناء السحب للحظة وبعد كده يرجع ايه السبب والحوار بيتكر يوميا تلات اربع مرات
لو سمحت هل توافرت سكرينات لa51ولا لا ولو مش موجودة ايه افضل سكرينة تركب عليه مؤقتا