مساء الخير ياجماهة لو سمحتم بعاني من لاج اووفر جدا في a51 حرفيا كأني شايل موبايلs3 القديم بتاعي ومش هبالغ لو قولت الاس ٣ اسرع ياريتلو حد يقدر يفدني لان الموضوع بقي لايطاق
ياشباب انا عملت استعادة ضبط المصنع ومن ساعة ماعملتها والموبايل بقاله تلات ايام جايب البطارية كده جاري تعلم انماط الاستخدام واخر تحديث مافيش معلومات عنه هو ده عادي ولا في مشكلة ؟